Friday 8 May 2009

Happy Birthday

Sarikei: 08hb Mei 2009

Hari ini merupakan tarikh kelahiran ku yang ke 34. Tanpa ku sedar umurku semakin meningkat dan semakin tua rasanya aku. Syukur kepada Allah kerana telah memanjangkan umurku.
Semalam 07hb Mei tarikh lahir anakku yg sulung Nurhannah..dah masuk 9 tahun..(bertudung hitam)
Aku menerima beberapa mesej Happy Birthday dan Selamat Hari Lahir dari isteri, anak2 , abah dan adik2ku.
Rasa sungguh sebak bila membaca mesej2 tersebut..maklumlah bila berada jauh dari keluarga.
Malam ni aku meraikan hari lahirku bersama sahabat sepejabat yang outstation bersamaku..Busrah dan Mohd Shahril..bermalam di Dragon Inn Sarikei. Murah saja cajnya RM120 (3 katil termasuk sarapan pagi).
Rasa sakit satu badan bila travelling ni. Esok nak balik ke Kuching pulak.
Mulai hari ini aku akan belajar buat blog..banyak perkara yg aku nak kongsikan dan akan kusimpan sehingga akhir hayatku.

2 comments:

  1. Ok gak blog hang...
    Bila hang blajaq buat semua ni?
    Apa2 pun aku nak ucap kat hang appy besday gak laaa...
    Semoga panjang umoq & murah rezki..

    ReplyDelete
  2. baguih noo dok sana. hang dan dok buat blog lagi. kalau dok penang, jangankan blog... buloq ada laaa.....

    ReplyDelete