Thursday 17 December 2009

Lama Menyepi..Muncul Kembali

Assalamualaikum semua.

Aduh..lama sungguh aku tak menulis dalam blog ini. Ramai kawan-kawan bertanya..kenapa menyepi? Biasalah...sedangkan iman boleh tenggelam timbul..inikan pula blog!

Hujung bulan November aku balik Pulau Pinang bersama keluarga bercuti Hari Raya Aidiladha. Dapat tiket kapal terbang 'free'. Setahun hanya sekali..peluang jangan dilepaskan.

Dalam tajuk ini aku akan tinggalkan gambar-gambar kenangan semasa sebulan blogku tidak aktif.


Anak-anakku cukup gembira dapat balik kampung. Boleh jumpa tok & tok wan, mak su, mak unggai dan semua mak & pak sedaranya serta sepupu.



Dapat jemputan kenduri kahwin, marhaban & berzanji.. sahabat MMS






Sahabat lamaku Sazali selamat diijabkabulkan.Sekitar 1997 ~ 2000 beliau merupakan recording artist - Kumpulan Res-Q. Antara lagu yang masih aku ingat ialah Bokojo & Ada Dalam Tiada. Semoga berbahagia hingga ke akhir hayat.

Tahniah Hafidz selaku 'striker ceroi' ...
dapat tempat ke 3 dari Pengarah JKKP Penang..Mr Anuar


Saguhati pun jadilahhh..ambil sajalah Syam.


Dari kiri Aku, Shahril Pengadil, Meor Harum Manis, Hafidz Avanza,
Azizan Tauke & Syam Rembat

Hampa berdua bab bergambaq tak habis-habis. Tahniah la kepada pengurusan JKKP Penang kerana menganjurkan Futsal Zon Utara buat julung kalinya. Dapat juga mengeratkan silaturrahim antara kakitangan yang semakin ramai. Mat Det juga aku tak sempat nak bersembang..ada kenduri kahwin bunyi pun.....


Mak aku ( dua dari kiri ) mengiringi seluruh keluargaku ke LTAB Bayan Lepas


Inilah aktivitiku membantu menyemarakkan dakwah di Sarawak

Jamuan perpisahan untuk Samuri yang akan berpindah ke JKKP Terengganu

Dari kiri Samuri ( tetamu diraikan ) memberi semangat kepada Hj Hairuddin dan Zainal

Mahaza mengumumkan tarikh perkahwinannya..tahniah..tahniah..


## Tak sempat nak jumpa sahabat-sahabat SPT..Insyaallah nanti kita akan berjumpa jua.

No comments:

Post a Comment