Tuesday 17 September 2013

Dugaannn..Cobaaann!

Sejak mula sampai di Miri ni macam-macam kejadian telah berlaku.
Ini semua aku anggap sebagai dugaan dan cabaran hidup.
Aku boleh senaraikan satu-satu di sini.
1. Thermost air rosak.
2. Along nak pindah sekolah.Baru sehari dok asrama dah nak cabut.
3. Mesin basuh 'bergegar'.
4. Isteri terkunci dalam bilik air.
5. Kunci rumah tertinggal kat dalam. Nasib baik aku tak 'outsation'.
6. Paip air rosak semasa aku 'outsation'. Terima kasih Amin kerana tolong jadi tukang paip.
7. Kereta kesayangan meragam dan tak boleh 'start', sekali dekat simpang nak pi Kastam, sekali tu tak jauh dari Sekolah Agama Miri & sekali di depan Meritz Hotel. Kena pulak time posa tu..
Amin dan Hafiz jadi tukang tarik.
8. Rantai motosikal jatuh dan sangkut semasa nak balik solat jumaat. Siap kena ligan dengan anjing..
9. Printer lama tak pakai dakwat kering..
10. Komputer (PC) kena format balik..

Mungkinkah semua ni disebabkan terhentak semasa dalam pengangkutan/pindah?
Ohh tidakk....ini semua cobaaaannn!
Banyak sangat jasa kekasihku nii..

Along...Along.....Along...kuatkan semangat! Tahun ni dah 3 buah sekolah berpindah.

2 comments:

  1. Ayo bosku Semuanya,
    Yuk iseng bermain game untuk mendapatkan uang tambahan setiap harinya Hanya di arena-domino.net
    Modal Kecil Dapat Puluhan Juta ^^
    Bareng saya dan teman-temanku yang cantik-cantik loh !
    Info Situs www.arena-domino.net
    yukk di add WA : +855964967353

    ReplyDelete